En ny dag

Fick sovmorgon idag då min kära pappa tog ut hästarna, men som vanligt kan jag inte sova så länge. Blev uppstigning ca. 7.30 ändå..

Tänkte att jag ska gå ner till stallet snart och göra stallsysslorna färdigt. Till lunch är det tänkt att vi ska ut och äta hela familjen och sen vid 2 tiden ska jag träna lite NH med en stallkompis som hyr in sin häst här. Jättebra att ha henne i stallet så jag kan få lite tips då jag är nybörjare inom NH och hon är tränare i detta. Har haft ett par lektioner för henne och det blir säkert fler, men idag ska vi bara ha gemensam träning med varsin häst. Jag ska ha Busfia som är den enda jag tränat NH med än så länge, men de andra hästarna tänkte jag också börja NH-träna så småningom. Efter träningen blir det det motionering av de andra hästarna.
Min dag kommer alltså mestadels spenderas i stallet!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

hastupplevelsen

Bloggen om min vardag med mina hästar

RSS 2.0