Otur

Fyndade ett nytt Bucas vintertäcke till Elbrus och igår fick jag avin så jag kunde hämta paketet, men när jag skulle hämta den så fick jag reda på att mitt paket har skickats vidare till grannkommunen! Paketet skulle troligtvis inte hinna komma tillbaka idag, så jag får vänta till måndag.. Åh vad jag blir irriterad!!

Jag måste verkligen ha otur när det kommer till detta för förra gången jag beställde ett täcke så fick jag inte sms från DHL att paketet kommit fram så den skickades tillbaka till Stömsbergsgård som jag köpte täcket ifrån. Jag fick först ringa till DHL som inte kunde göra något och sedan till Strömsbergsgård som var så snälla och bjöd på frakten för att skicka tillbaka den till mig igen, annars hade dett kostat ett par hundralappar till för mig. Sammanlagt fick jag nog vänta 4-5 veckor på täcket men jag är så nöjd med mitt Rambotäcke, så den som väntar på något gott! Hoppas det nya Bucastäcket också passar, men det tror jag för har redan ett täcke därifrån som sitter som en smäck på min gammelgubbe!


Kommentarer
Olivia

Sv: Jag är hoppryttare i grunden men drömmer om ett närmare samarbete med hästen, så lite show, nh, western, frihetsdressyr o.s.v är min dröm med honom. Men vi får se!

2012-02-24 @ 18:17:31
URL: http://vivanolivia.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

hastupplevelsen

Bloggen om min vardag med mina hästar

RSS 2.0