Lunch

Nu har jag suttit här framför datorn allt för länge! Nu ska jag ner till stallet och ge lunchhö till hästarna och sen så ska jag själv få i mig lite mat. I e-middag/kväll tänkte jag ta och motionera hästarna. Vet inte riktigt än vad jag ska hitta på med dem, det får vi se. Med Elbrus blir det iallafall promenad eller en skrittrunda då han är på igångsättning efter skada, på Blackie blir det kanske ett dressyrpass, tömkörning eller en lugn uteritt. Vi får se vad jag känner för att göra när det väl är dags. 

  



Kommentarer
Olivia

Sv: Ja visst var han söt när han var en plutt! ^^ Han är blandning mellan en Holsteiner på 170cm och mitt Welsh Cob sto :)

2012-02-23 @ 12:03:28
URL: http://vivanolivia.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

hastupplevelsen

Bloggen om min vardag med mina hästar

RSS 2.0